Visita Tècnica a l’obra en fusta del Passatge de l'Encarnació

23 abr 2024 | Noticias

El pròxim 7 de maig de 2024 a les 18.30 h organitzem una visita tècnica guiada a l’obra en fusta del Passatge de l'Encarnació de Barcelona. Aquesta visita està destinada als estudiants del Curs Fusta Constructiva, però també poden participar arquitectes o promotors d’obres en fusta que estiguin interessats. L’aforament és limitat.

L’obra en fusta del Passatge de l'Encarnació de Barcelona és un habitatge unifamiliar de tres plantes construït per en Velima System, S.L amb tauler contralaminat de KLH. La fusta de KLH està lliure de components volàtils orgànics com formaldehídos i a més procedeix de boscos amb certificats i controlats permetent així una construcció sostenible i versátil, fàcilment adaptable a les necessitats constructives d’un habitatge modern i energèticament eficient.

El guía responsable de la visita és Xavier Farran Cots, Gerent, Director tènic i comercial de Velima System, S.L, empresa especialitzada en Estructures de fusta, que entre altres ha fet la construcció de la Biblioteca Gabriel García Márquez o el edifici plurifamiliar del Carrer Pallars, 455, etc.

Aquesta obra ha estat projectada per Vilalta Studio arquitectes, distinguits per la seva projecció internacional de construcció sostenible, i calcuda per Albert Admetlla, Enginyer Tècnic Forestal, especialitzat en Càlcul i Disseny d'Estructures de Fusta. Vicedegà del Col·legi d'Enginyers Tècnics Agricoles i Forestals de Catalunya, Gerent a Kmod, Enginyeria en Fusta SL i docent al Curs d’especialització en Fusta Constructiva des de la primera edició i ponent del VI Congrés de Fusta Constructiva on va fer una presentació magistral sobre la importància del detall constructiu.

Per participar d’aquesta visita cal reservar la teva plaça. L’aforament està limitat i per això t’agraïm que si reserves plaça per la visita guiada i després no pots atendre, ho puguis notificar a l’organtizació mitjançant el correu formacio@gremifustaimoble.cat