Els alumnes del Curs Fusta Constructiva visiten empreses de referència del sector fusta

16 nov 2021 | Noticias

Els alumnes del Curs Fusta Constructiva continuen ampliant la seva formació, aquest cop gràcies a la visita a obres d'empreses punteres del sector de la fusta constructiva: TallFusta, Velima i House Habitat.

TallFusta

L'empresa familiar TALL FUSTA S.L., té una àmplia trajectòria dins del sector de la construcció amb fusta. Amb més de 75 anys història s’ha convertit en una de les empreses pioneres en solucions estructurals i edificació prefabricada amb fusta.

Velima

Velima és una empresa també d'origen familiar amb més de 60 anys de trajectòria, experta en solucions tècniques de fusta: estructures, fusteria a mida i revestiments. La passió per explorar l'abast tècnic de la fusta els ha portat a assumir com a propis els reptes d'una indústria en creixement.

Cohabitatge Cirerers

House Habitat

L'última obra visitada va ser la de House Habitat. Aquesta empresa construeix cases saludables i eficients energèticament basades en l'arquitectura bioclimàtica, amb l'ús de materials ecològics, de consum gairebé nul en calefacció i refrigeració, que aporten als seus habitants una alta qualitat de vida.

El sector Fusta creix, millora i es perpetua gràcies a la formació i l'aportació d'empreses com aquesta. És fonamental una relació directa i col·laborativa entre el sector educatiu i les empreses per ensenyar a construir amb fusta a les següents generacions. Gràcies!