El Gremi signa el conveni col·lectiu de la indústria de la fusta, amb un increment salarial del 3% per 2024

21 ene 2024 | Noticias

Divendres, 19 de gener, es va signar a la seu del Gremi Fusta i moble el conveni col·lectiu de la indústria de la fusta de la Província de Barcelona pels anys 2023 a 2025 per part de la bancada empresarial, la Federació Provincial de la Indústria de la Fusta de Barcelona i la Federació de la Fusta i el Moble de la província de Barcelona, i, per la representació sindical, la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya, i la Federació d’Indústria, Construcció i Agro de la UGT de Catalunya.

Els increments que s’han pactat per la vigència del mateix són els següents:

• Any 2023: Increment salarial del 4%

• Any 2024: Increment salarial del 3%

• Any 2025: Increment salarial del 3%

A la finalització de cada un dels tres exercicis es farà una revisió tècnica de l’increment de fins a un màxim de 1%. En cas d’operar la diferència l’increment no tindrà caràcter retroactiu i s’aplicarà únicament a taules de l’any següent.

Entre altres novetats del conveni destaquem la possibilitat de fer contractes fixes discontinus a temps complert i la de fer contractes per circumstàncies de la producció d’una durada màxima de 9 mesos dins d’un període de 12 mesos.

Per més informació posat en contacte amb nosaltres, a secretaria@gremifustaimoble.cat.