Denis Boglio, nou president del Gremi Fusta i Moble de Catalunya

25 mayo 2021 | Noticias

El Gremi Fusta i Moble de Catalunya ha nomenat Denis Boglio nou president del Gremi Fusta i Moble. Fins ara vicepresident, assumeix la presidència després de la recent defunció de Joaquim Feixas, president de l’entitat des de 2017.

L'experiència de Boglio en el sector de la fusta és extensa. Membre de la junta del Clùster pirinenc forestal/fusta des de 2008 fins a 2016, sent-ne president entre 2011 i 2014, va ser també membre del Grup Consultiu Forestal i Suro de la Comissió Europea entre 2008 i 2015 i Secretari General de la Confederació europea dels propietaris forestals mediterranis entre 2009 i 2015.Director General del CTFC, des de 2012 a 2016, va treballar amb un esperit incansable per a la millora del sector forestal i fuster a Catalunya, impulsant entre altres la consolidació de l’Institut Català de la Fusta i la creació del Clúster de la Biomassa de Catalunya. Empresari de la fusta des del 2016, primer a Manresa i desprès a Solsona, en 2017 va assumir la vicepresidència del Gremi.

“Enmig de les tristes circumstàncies actuals assumeixo aquesta gran responsabilitat amb força. En Quim Feixas havia donat un rumb i una direcció al Gremi per permetre afrontar el futur amb confiança i com a junta continuista seguirem tirant endavant la seva visió. El sector fuster està en la cruïlla de varies demandes de la societat potents i duradores: sostenibilitat, lluita contra el canvi climàtic, ciutats saludables. Catalunya és un gran país de boscos amb una base empresarial molt consolidada en quant al comerç i a la indústria de transformació de la fusta, i el Gremi Fusta i Moble de Catalunya té vocació de donar suport a totes les empreses del sector i canalitzar la visió i les capacitats del nostre sector davant de la societat i de les administracions”, conclou el nou president del Gremi Fusta i Moble.