4a edició de la fira especialitzada

25 abr 2023 | Noticias

El 15, 16 i 17 de juny torna la Fira Especialitzada en maquinària, eines i ferramentes per treballar la fusta de Boira Comercial Tècnica amb la col·laboració d’SCM i Gremi Fusta i Moble.

L’experiència BoiraCT es divideix en 3 jornades de demostracions tècniques amb expositors i els tècnics de les principals solucions, partners i marques que distribueix Boira.

Tots els professionals que visitin la fira podran provar de primera mà totes les novetats i solucions presentades a més de rebre assessorament tècnic personalitzat. Consulta els demostradors i expositors confirmats.

SCM, fabricant líder en maquinària estacionària per treballar la fusta, és un dels principals col·laboradors. Al llarg de les 3 jornades de la fira exposarà i demostrarà el funcionament i aplicacions de la següent maquinària per treballar la fusta:

• Centre de treball CNC Startech CN K
  • Trepant Startech CN V
  • Encoladora de cantells Olimpic 500
  • Encoladora de cantells me 40
  • Serra circular Class si x
  • Serra circular Class si 400ep
  • Combinada universal minimax cu 410es

Les sinergies i networking entre professionals, fabricants i experts estan assegurades pel format i la zona de piscolabis que permetrà generar un ambient distès per a poder compartir i parlar de les solucions en les diferents especialitats dins la fusteria.

Com a novetats d’enguany destaquen la presentació de la nova plataforma en línia de comerç electrònic B2B/B2C boiract.com. Tots els assistents a més de sol·licitar l’accés, podran rebre assistència i assessorament en els primers passos dins la plataforma.

Al llarg del matí del dissabte 17 de juny tindrà lloc el taller infantil de talla en fusta “Bestioles amb potes” per infants d’entre 5 i 12 anys. La participació al taller és gratuïta, però és imprescindible reservar la plaça al taller completant el formulari.

La inscripció a la fira és totalment gratuïta, però és imprescindible confirmar l’assistència completant el formulari web corresponent.

Es podrà accedir lliurement al recinte de Boira Comercial Tècnica de les 09:00h a les 18:00h el dijous 15 i divendres 16 de juny i de les 09:00h a les 14:00h el dissabte 17 de juny.

Per viure en primera persona l’Experiència Boira Comercial Tècnica només has de confirmar la teva assistència.