ServeisComunicació

Que t’ofereix el servei de comunicació del Gremi Fusta i Moble

Una bona publicitat t’assegurarà la fidelització dels teus clients i un augment de les teves vendes. Tot i això, sabem que no sempre és fàcil trobar temps ni els mitjans per fer-ho. Per això, nosaltres t’oferim ser el teu agent de comunicació.

Anuncia la teva empresa a través dels nostres canals de difusió:

Butlletí MÓN FUSTA. Les Notícies del Sector de la Fusta:

• Enviament quinzenal a més de 2.000 empreses destacades del món de la fusta.
  • Publicació de referència del sector.
  • Contingut molt ampli i variat amb informació d’actualitat i d’interès de tots els processos de producció de la fusta: tant de l’extracció, com de l’aprofitament fins a arribar als fabricants de mobiliario o a les grans obres de construcció.
  • També recollim i compartim l’experiència dels nostres agremiats, que gràcies a la seva feina, fan possible que la fusta es vagi enfortint.
  • Anunciar-te al butlletí és una gran oportunitat per a que tothom conegui la teva empresa, posant un banner destacat o lateral. També pots concertar una entrevista i explicar-nos allò que tant bé fas.

WEB Gremi Fusta i Moble (gremifustaimoble.cat):

• És la web de referència del món de la fusta.
  • Informació de qualitat del sector.
  • Informació sectorial actualitzada a diari.
  • Borsa de treball especialitzada en fusta.
  • Documentació d’interès.
  • El teu anunci a la pàgina web gaudirà de la visibilitat del bon posicionament del Gremi Fusta i Moble.

ANUARI DE LA FUSTA

• Publicació anual de prestigi professional que reuneix tots els projectes realitzats durant l’any amb fusta.
  • Pots aparèixer a l’Anuari de la Fusta a través d’un anunci, un publireportatge o un article. Obtindràs prestigi i visibilitat tot l’any.
  • Edició en paper de 3.000 exemplars.
  • Edició digital.
  • Sent soci del Gremi, podràs beneficiar-te dels preus més ajustats en totes les accions de comunicació i publicitat.

XARXES SOCIALS

• Segueix-nos a les xarxes socials del Gremi Fusta i Moble: publiquem a diari notícies d’interès.