La Borsa de Treball del Gremi Fusta i Moble, punt de referència pels professionals de la cadena de valor de la fusta

17 feb 2023 | Notícies

Entre els serveis que ofereix el Gremi Fusta i Moble als seus associats està la Borsa de Treball per a qualsevol tipus de perfil relacionat amb les industries de la fusta que permet:

1. A les empreses associades inserir els seus anuncis sense cost. Les ofertes s'introdueixen seguint aquest enllaç: Empreses com ara Ebenisteria i Decoració Magdaleno, Ebaning, MadeofWood o Carpinteria Francisco Moreno entre altres ja han publicat les seves ofertes de fusters, muntadors, ...

2. Als treballadors que es troben en situació de recerca de feina:

• Contactar directament amb l'empresa que ha publicat l'oferta seguint aquest enllaç
    • O, si ets candidat i ens vols fer arribar el teu CV, ho has de fer a través de la web. Per inserir el teu CV, segueix aquest enllaç
  3. A més, el Gremi Fusta i Moble ofereix la possibilitat a les empreses de fer un procés de selecció que en aquest té cost addicional tant si l'empresa sol·licitada és associada com si no ho és.

La Borsa de Treball del Gremi Fusta i Moble s’ha convertit en un punt de referència pels professionals de la cadena de valor de la fusta. Els nostres associats i els professionals del sector la consulten com a primera opció. Si NO ets empresa associada i estàs interessat a publicar la teva oferta, posa't en contacte amb el Gremi Fusta i Moble per telèfon o e-mail.

Telèfon de Contacte: 933 233 200 E-mail: secretaria@gremifustaimoble.cat