Fusteria Henares, més de 40 anys al servei de l’Empordà

31 ago 2020 | Notícies

La fusteria Henares és una empresa de tradició familiar situada a Figueres que es dedica a tot tipus de treballs en fusta, des de la concepció fins la fabricació. Va néixer el 1977 i des de 2010, Francisco Henares, en Paco, la dirigeix adaptant-se als nous mercats, els millors materials i les noves tecnologies seguint l’art de l’ofici.

celler-169x300.jpg

La seva maquinària permet fabricar tot a mida reduint els temps d’entrega, tant en fusteria d’interior com d’exterior. Intervenen en obra nova o en renovacions, a casa del client o per a professionals. Tot l’equip de la fusteria Henares sap aconsellar als clients per orientar-los cap a les millors opcions, així com integrar productes de qualitat per millorar el dia a dia i personalitzar l’espai de vida o de treball.

A l’Empordà, el sector de la fusta no s’ha unit de manera destacable com a la regió de Barcelona o Lleida. Per aquesta raó, el 2018, l’empresa es va agremiar al Gremi Fusta i Moble a qui agraeix tots els serveis i l’ajuda que estant oferint des del principi de la crisi sanitària als socis amb necessitat. Dediquen tots els seus esforços per a donar a conèixer els oficis de la fusta posant endavant la formació, l’ús de les noves tecnologies i la sostenibilitat.

La fusteria Henares està mantenint el seu ritme de producció però encara els propers mesos amb precaució per complir els projectes de més proximitat a l’expectativa de com evolucionarà la crisi econòmica a l’Empordà.