El IV Congrés Fusta Constructiva, un pas endavant que reforça la fusta com el material constructiu del segle XXI

25 oct 2021 | Notícies

El sector de la Fusta Constructiva a Catalunya es va reunir el 19 i 20 d’octubre a l’Escola Tècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB) en el marc del IV Congrés Fusta Constructiva, organitzat pel Gremi Fusta i Moble. El Congrés, que va comptar amb una àmplia participació de congressistes en modalitat presencial i telemàtica, ha estat la confirmació de que la fusta constructiva està en el moment idoni i té la força necessària i per a convertir-se en el material constructiu del segle XXI.

Recolzament de la Generalitat a la Fusta Constructiva

El congrés referent de la fusta constructiva va ser presidit, com a convidada d'Honor, per la Directora General d’Indústria de la Generalitat de Catalunya, Sra. Natàlia Mas, que estava acompanyada pel President del Gremi, Sr. Alfons Solé, la Sra. Laia Haurie, Subdirectora d'Internacionalització de la UPC i membre del comitè científic del Congrés, i el Sr. César Sánchez, Secretari General de FEPIME, que van saludar a l'inici.

A més, es va comptar també amb la presència i intervenció del Sr. José Carballo, president d’Unemadera, el Sr. Jaume Obiols, Vicepresident de la Confederació Catalana de la Fusta, el Sr. Lluís Gilabert, President de Sector Fusta Catalunya, i el Sr. Joan Boix, President de la Federació d'Indústries de la Fusta de Barcelona.

Des del Gremi, “agraïm profundament el recolzament a la fusta constructiva d’autoritats, patronals, persones i empreses que van patrocinar, exposar o participar en el IV Congrés Fusta Constructiva”, explica Marta Loza, gerent del Gremi.

“A Catalunya tenim la responsabilitat de continuar formant-nos en la construcció sostenible i des del Gremi sumarem els nostres esforços per recolzar any rere any que la construcció en fusta de km 0 sigui lo habitual i no només una moda”, conclou Marta Loza.