El Gremi de Fusta i Moble s'incorpora al Consell de Gremis

30 gen 2023 | Notícies

El Gremi Fusta i Moble s'incorpora al Consell de Gremis de Comerç, Serveis i Turisme, federació d'entitats de representació empresarial i sectorial creada l'any 1980 per a la defensa, representació i foment dels interessos generals dels sectors del comerç, dels serveis i del turisme.

L'objectiu d'aquesta adhesió pel Gremi Fusta i Moble és formar part d'una entitat de més abast i amb major pes per actuacions de lobby davant les administracions i defensar el sector i les empreses agremiades.

Integrada per gremis i associacions sectorials, el Consell de Gremis agrupa prop de 15.000 petites i mitjanes empreses abarcant les principals entitats representatives dels sectors del comerç, els serveis i el turisme.

Missió i valors del Consell de Gremis

Entre els objectius del Consell de Gremis hi ha col·laborar en el desenvolupament econòmic i social de Barcelona i de Catalunya, en un marc de llibertat i de promoció de la iniciativa privada, fomentant el desenvolupament de la petita i mitjana empresa en particular.