V Concurs de Construcció Ràpida en Fusta

12 abr 2024 | Notícies

Ets empresa i busques personal?

Ets estudiant, ho vols passar bé i aprendre?

Si la resposta és sí a alguna d’aquestes dues preguntes, et convidem a participar al V Concurs de Construcció Ràpida en Fusta que es celebrarà a Avià el 10 de maig de 2024.

En què consisteix el Concurs?

Els participants inscrits hauran d’executar una obra o exercici que serà lliurat als inscrits el mateix dia del concurs al seu inici amb un dossier que conté el projecte específic. L’obra a executar, serà la mateixa per els dos equips i s’ha de realitzar entre les 10 i les 18 hores amb una o dues aturades de 30 minuts de descans.

Què cal fer per participar com a estudiant concursant?

• Estudiant de FP, parla amb els professors de la teva escola perquè t’incorporen a la llista de participants.
  • Estudiant universitari, contacta amb Maria Fernández del Gremi per la teva inscripció.

Què cal fer per participar com empresa?

• Si vols concursar amb els estudiants, contacta amb Maria Fernández del Gremi per la teva inscripció.
  • Si busques personal, pots participar com a públic veient com executen l’obra els estudiants.

Dades de Contacte del Gremi per Informació

María Fernández Alonso

formacio@gremifustaimoble.cat

Afanya’t, la data límit d’inscripció és el 26 d’abril de 2024 T’esperem al Concurs de Construcció Ràpida en Fusta!!!