Mostra el teu treball al nostre estand de Construmat

12 abr 2024 | Notícies

El Gremi Fusta i Moble t’invita a unir-te a nosaltres en el nostre estand a CONSTRMAT. Aquesta és una oportunitat única per als nostres associats de guanyar visibilitat en aquest gran esdeveniment.

Com pots participar?

• Mostra el teu treball: Tens alguna peça de mobiliari que estiguis orgullós? Una taula, una cadira, un sofà… Qualsevol cosa que creguis que pot captar l’atenció dels visitants. Si la teva peça és seleccionada, no només decorarà el nostre estand, sinó que també farem saber a tothom que tu ets el creador.

• Publicita la teva empresa: Aprofita l’oportunitat per deixar la teva publicitat al nostre estand. Les teves targetes de visita, fulletons, etc., poden arribar a les mans de potencials clients.

Per a més informació o per presentar la teva proposta, no dubtis a contactar amb Maria Fernández Alonso. Tel. 933 233 200 E-mail: comunicacio@gremifustaimoble.cat

No deixis passar aquesta oportunitat d’augmentar la visibilitat de la teva empresa i de mostrar el teu treball a una audiència més àmplia. Estem impacients de veure què pots aportar al nostre estand a Construmat!