Esponsoritza un dels Guardons Anells de la Fusta i associa la teva marca als guanyadors

24 set 2019 | Notícies

Els Guardons Anells de la Fusta busquen patrocinadors. Aquests premis, que pretenen oferir reconeixement públic a persones, empreses o entitats que s’hagin distingit per la seva contribució a divulgar, dignificar i promocionar el coneixement, l’ús i els oficis de la fusta, s’entreguen el 19 de març de 2020, Dia de la Fusta, a Barcelona, a la seu de Foment del Treball.

L’entrega d’aquests importants guardons pel sector de la fusta permet reunir a empresaris, professionals, docents i alumnes relacionats amb la fusteria i el mobiliari. Els projectes premiats seran reflex del valor y prestigi que ha recobrat la fusta, que respon igual de bé que fa milers d’anys, ara reforçada per l’alta tecnologia, fet que li aporta un valor mediambiental indiscutible.

Els patrocinadors gaudiran de la promoció associada a aquest esdeveniment davant els mitjans de comunicació propis del sector i generals.

El Gremi Fusta i Moble, promotor d’aquests premis, data de 1257 i és, actualment, una de les associacions empresarials vives més antigues.