Tens un projecte que fomenta l’economia circular? Subvenciona’l

Ja s'han publicat les bases reguladores de les subvencions per a projectes de foment de l'economia circular.

Aquesta línia de subvencions té com a objecte el foment de projectes per a l'acceleració de la transició cap a una economia circular a Catalunya, millorant l'eficiència en l'ús dels recursos materials i desacoblant el desenvolupament econòmic global del consum de recursos.

Tipologia de projectes admesos:

1. Projectes d’implementació al mercat de nous productes i serveis.
  2. Estudis d’obtenció i testatge de prototips o projectes demostratius de nous productes o serveis.
  3. Estudis sectorials amb accions de comunicació per a associacions empresarials o sindicals: Projectes que inclouen la realització d'estudis sobre el potencial de l'economia circular ja sigui a nivell sectorial o bé territorial

L'import de l'ajut pot arribar fins als  50.000 euros per projecte.

Més informació a: https://www.inigest.com/138-subvencio-pel-foment-de-l-39-economia-circular-2020/

Per qualsevol dubte podeu trucar al 93.877.13.31 o enviar un correu electrònic a ajuts@gremifustaimoble.cat.