Subvenció per projectes de prevenció, reutilització i reciclatge de residus industrials

Anualment l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) atorga ajuts en la línia de prevenció de residus industrials. Aquest any 2020 ja ha sortit publicada la convocatòria i els ajuts es podran sol·licitar fins a un mes des de l'aixecament de l'estat d'alarma.

Durant l’any 2019 Inigest Empresarial ha participat en l’assessorament a diferents projectes empresarials per accedir a aquests ajuts, i el percentatge d’èxit obtingut ha estat del 100%.

Trobareu més informació a http://www.inigest.com/74-subvencions-a-projectes-de-prevencio-reutilitzacio-i-reciclatge-de-residus-industrials-2020/

Per qualsevol dubte podeu trucar al 93.877.13.31 o enviar un correu electrònic a ajuts@gremifustaimoble.cat.

Etiquetat amb: , , , ,