Comunicació

Que t'ofereix el servei de comunicació del Gremi Fusta i Moble

Una bona publicitat de la feina feta, t’assegurarà la fidelització dels teus clients i un augment de les teves vendes. Tot i això, sabem que no sempre és fàcil trobar temps ni els mitjans per fer-ho. Per això, nosaltres t’oferim ser el teu agent de comunicació.

Anuncia la teva empresa a través dels nostres canals de difusió:

• Butlletí MÓN FUSTA - Les Notícies del Sector de la Fusta
    •  Enviament quinzenal a més de 2000 empreses destacades del món de la fusta.
    • Publicació de referència del sector.
    • Contingut molt ampli i variat:
      • Amb informació d’actualitat i d’interès de tots els processos de producció de la fusta: tant de l’extracció, com de l’aprofitament fins a arribar a les grans obres de construcció.
      • També recollim i compartim l’experiència dels nostres agremiats, que gràcies a la seva feina, fan possible que la fusta es vagi enfortint.
    • Anunciar-te al butlletí és una gran oportunitat per a que tothom conegui la teva empresa, posant un banner destacat o lateral. També pots concertar una entrevista i explicar-nos allò que tant bé fas.
  • WEB Gremi Fusta i Moble (gremifustaimoble.cat)

• És la Web de referència al Món de la Fusta.
    • Aquí, trobaràs informació de qualitat del sector:
      • Informació sectorial actualitzada a diari.
      • Borsa de treball especialitzada en fusta.
      • Documentació d’interès.
      • El teu anunci a la pàgina web gaudirà de la visibilitat del bon posicionament del GFiM.
  • ANUARI DE LA FUSTA
    • Publicació anual de prestigi professional que reuneix tots els projectes realitzats durant l’any amb fusta.
    • Pots aparèixer a l’Anuari, a través d’un anunci, un publireportatge, un article. Obtindràs prestigi i visibilitat tot l’any.
    • Edició amb paper de 3000 exemplars.
    • Edició digital.
  • XARXES SOCIALS
    • Segueix-nos a les xarxes socials que disposa el Gremi Fusta i Moble, publiquem a diari notícies d’interès sector fusta:
      • Google +.

Sent soci del Gremi, podràs beneficiar-te dels preus més ajustats en totes les accions de comunicació i publicitat.