S'entreguen els guardons Anells de la Fusta 2019

27 oct 2021 | Notícies

Després d’una pandèmia i de la conseqüent aturada de molts projectes, el president del Gremi, Alfons Solé, per fi va poder fer entrega dels guardons Anells de la Fusta als guanyadors. Agraïm la generositat de l'empresa agremiada que ha aportat la confecció dels guardons d'enguany, ARS Gratia, empresa especialitzada en gravat i tall numèric de fusta i altres materiales, la primera de l'estat en aquest tipus de treballs.

En la categoría de Disseny i Creació en Fusta, patrocinada per FSC España, el guanyador va ser Modest Santo Camacho, amb el projecte Banc-o.

En la categoría de Obres d’Interiorisme,patrocinada per PEFC, el guanyador va ser Jofre Roca Arquitectes, pel projecte Casa SV.

El Premi de la categoría d’Obres d’Arquitectura, patrocinada per SCM Group, va ser otorgat a David Espuña en representació de Mercè Berengué, de Roldán Berengué Arquitectes, pel projecte Transformació Nau Fabra & Coats.

El premi en la categoría d’Investigació, Recerca i Formació va ser entregat a Jordi Ordóñez Batlle, pel projecte Museu de la Fusta a la Almunia de San Juan (Osca).

El premi per estudiants el van guanyar els alumnes de l’Institut Guillem Catà (Manresa).

Enhorabona de nou a tots!