PASAT, PRESENT I UN FUTUR PROMETEDOR

Història

Els inicis d’Esteba es remunten a l'any 1969, on l’activitat de l’empresa es centrava sobretot en la importació, emmagatzematge i venda de fusta massissa al professional de fusta.

Més endavant, Esteba va estendre la seva línia de negoci ampliant la seva oferta amb el prefabricat de fusta. Posteriorment, amb la introducció de productes i material de ferreteria, Esteba estableix dues seccions diferenciades i consolidades dins de l’empresa, la secció de Fusta i la secció de Ferreteria. Així amb aquestes dues seccions dins l’empresa, s’amplia l’oferta de productes i materials als professionals.

L’especialització i experiència consolidada en el sector i les sinergies entre les dues seccions de fusta i ferreteria, donen un valor afegit destacable respecte la competència que satisfan completament les necessitats del client.

La implantació d’Esteba en la geografia catalana ha estat progressiva en tots aquests anys, actualment amb 7 punts de venda de fusta i ferreteria que ens permet satisfer la nostra vocació i complir amb l'objectiu d'oferir el millor servei al col·lectiu de professionals del món de la fusta. Els magatzems es troben a Figueres, Girona, Palafolls, Vic, Vilafranca del Penedès, Reus i Lleida.

Alt nivell d’atenció al client i serveis personalitzats

Cada magatzem de fusta i ferreteria opera dins de la seva àrea geogràfica. Això ens permet atendre, amb un alt nivell de personalització, les necessitats dels nostres clients mitjançant els nostres col·laboradors especialitzats (comercials, punts de venda, delegacions, etc.), determinant quins productes i serveis són més adequats en cada cas, perquè puguin ser atesos amb els recursos propis de cada un dels nostres centres.

La nostra oficina tècnica i el coneixement adquirit en tots aquests anys dins el sector, ens ha permès fins a dia d’avui elaborar projectes de major envergadura com cuines i armaris a mida.

Amb els nostre propi servei de transport, garantim la cura de la fusta fins que arriba a les mans del client, un servei que també ens permet facilitar i agilitzar el trasllat dels nostres articles.

Innovació i tecnologia puntera

Estem en constant recerca de productes innovadors i d’alta qualitat, que aportin valor afegit als seus clients professionals en l’execució dels seus projectes. Alguns exemples són els panells contraxapats finlandesos Koskisen, els panells tricapa d’avet decoratius Sun Wood, el sòlid surface 100% acrílic Meganite o els compactes exteriors Trespa entre d’altres.

En aquest sentit, Esteba treballa amb marques reconegudes del sector a nivell mundial com les melamines EGGER o el parquet laminat Kronotex.

Cada magatzem està dotat de maquinària de tecnologia puntera per tallar i donar forma a les fustes:

• La seccionadora per tallar els taulers.
  • La màquina d’encolar cantells.
  • La màquina de tall per postformat.
  • El control numèric (CNC) als nostres magatzems de Palafolls i Reus

A nivell digital, Esteba ha renovat el seu lloc web convertint la seva pàgina web www.esteba.com per donar la possibilitat als seus clients que puguin comprar online, poder consultar factures, fer petició de pressupostos...i altres consultes online.

Actualment, els clients poden fer les comandes online fent la petició dels productes que necessiten sense haver d’anar al magatzem.

Presència a fires de nivell nacional

Esteba ha estat present a les fires més importants del sector de la fusta, com per exemple, la fira de Maderalia (València) o Construmat (Barcelona).