Línia “Projectes d’investigació i desenvolupament (PID) individuals” CDTI

Els conceptes creixement i innovació estan cada cop més units. Totes les empreses necessiten innovar per seguir creixent, per això és important que comptin amb un  pressupost específic d’R+D+I.

Avui en dia la R+D esta a l’abast de totes les empreses i el cost que es genera amb la seva realització es pot reduir al mínim si saben com fer-ho.

El Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial, E.P.E. (CDTI-E.P.E.) és una Entitat Pública Empresarial, dependent de el Ministeri de Economia, Indústria i Competitivitat, que promou la innovació i el desenvolupament tecnològic de les empreses espanyoles. És l'entitat que canalitza les sol·licituds de finançament i suport als projectes d'R+D+I d'empreses espanyoles en els àmbits estatal i internacional. Així doncs, l'objectiu de l'CDTI és contribuir a la millora del nivell tecnològic de les empreses espanyoles.

Des d’Inigest oferim un servei especialitzat en l’assessorament i tramitació dels ajuts CDTI per a qualsevol tipus de projecte empresarial.

Trobareu més informació a http://www.inigest.com/pag/noticies/?id=52.

Per qualsevol dubte podeu trucar al 93.877.13.31 o enviar un correu electrònic a info@inigest.com.