L’Ajuntament de Barcelona crea un pla d’ajudes per fomentar la contractació

L’Ajuntament de Barcelona, a través de l’empresa pública Barcelona Activa, ha posat en marxa el Pla Compromís per l’Ocupació a Barcelona. Aquesta iniciativa, amb una dotació de 22 milions d’euros, pretén fomentar la contractació de persones de més de 40 anys, amb especials dificultats d’inserció o en risc d’exclusió social.

Les petites i mitjanes empreses que contractin persones provinents dels col·lectius esmentats rebran ajuts de fins a 18.000 euros per cada nou contracte. Els primers 6.000 euros es cobraran als sis mesos, sempre que el treballador hagi rebut formació per part de l’empresa, mentre que els 12.000 euros restants s’afegiran si la contractació dura més d’un any.

Per optar als ajuts, l’empresa ha d’estar ubicada a l’Àrea Metropolitana de Barcelona,  portar en funcionament més de sis mesos i tenir una plantilla que no superi els 250 treballadors.

Si ets empresari i vols saber tots els avantatges i condicions per beneficiar-te d’aquests incentius, només has de visitar la web de l’Ajuntament de Barcelona.