La Confederació Catalana de la Fusta signa un conveni de col·laboració amb Ensenyament

La Confederació Catalana de la Fusta (CCF) va aprofitar la celebració de la seva assemblea anual, el passat dimecres 11 de juny a Lleida, per signar un acord de col·laboració amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat per impulsar i desenvolupar en règim d’alternança, determinats ensenyaments relacionats amb la fusta, el suro i el moble.

En representació de la CCF hi van assistir Ramón Gabarró, president de l’entitat; Pau Ruiz, representant de la sectorial de Barcelona; Jaume Obiols, representant de la sectorial de Lleida; Josep Navio, representant de la sectorial de Girona, i Joan Josep Royo, representant de la zona de Tarragona. Melcior Arcarons, director general de Formació Professional i Ensenyament de Règims Especials del Departament d’Ensenyament, va intervenir per explicar com s’articularà el conveni de formació.

Miquel Àngel Cullarés, director dels Serveis Territorials de Lleida, i Neus Caufapé, directora de l’Escola de Treball de Lleida, van explicar durant l’acte com s’ha aplicat aquesta col·laboració als centres formatius lleidatans i els resultats positius que n’han obtingut.

L’acte va comptar amb la presència d’organitzacions i empreses associades a la CCF, com el Gremi de la Indústria de la Fusta de Manresa, Gremi de Fusters del Baix Penedès i Mobles Ros.