IMPULSAR LES EMPRESES DEL SECTOR DE LA FUSTA ÉS IMPORTANT; REPRESENTAR-LES ADEQUADAMENT DAVANT LA SOCIETAT, TAMBÉ

Ara tenim l’oportunitat de fer-ho possible!

En Joaquim Feixas, propietari de MECAKIM i DECUSTIK, dues marques destacables en el sector de la fusta mecanitzada, es presenta a les properes eleccions a la CAMBRA DE COMERÇ DE BARCELONA.

Totes les empreses de la demarcació de la Cambra de BCN ho podran fer de dues maneres:

• La votació per mitjans electrònics de forma remota començarà el dia 2 de maig de 2019, a les 9.00 hores, i finalitzarà el dia 7 de maig de 2019, a les 9:00 hores.
  • La votació per mitjans electrònics de forma presencial tindrà lloc el dia 8 de maig de 2019, de 10.00 hores a 18.00 hores, sense interrupció, al/s col·legi/s electoral/s
  • Pots trobar tota la informació d’aquestes eleccions aquí: https://www.cambrabcn.org/qui-som/transparencia-i-perfil-del-contractant/transparencia/eleccions-2019

En Quim es presenta a títol personal, com a empresari del sector.

En Quim és també actualment el president del GREMI FUSTA I MOBLE de Catalunya. Com a empresari associat a aquesta entitat, no com a president de la mateixa, va informar de la seva candidatura a la Junta, tot demanant que si es presentaven d’altres candidatures del sector es donés el mateix tracte a totes elles.

No havent-se presentat cap altra candidatura del sector de la fusta a la present convocatòria, la Junta del GREMI FUSTA I MOBLE de Catalunya es congratula que una de les seves empreses associades afronti la cursa electoral amb els seus recursos propis, i desitja que si resulta elegit representi adequadament els interessos del sector de la fusta, en tota la seva cadena de valor.

La participació activa dels socis del Gremi en organitzacions empresarials o patronals de segon o tercer grau és una de les estratègies impulsades des de la seva Junta per aconseguir major influència, reconeixement o afecte envers el sector de la fusta en la dinàmica general del mercat o en el marc normatiu que el regula.

Aquest repte que li va plantejar la Junta va ser assumit amb humilitat i amb honor pel Quim Feixas, tot aclarint que ell treballarà pel bé comú de totes les empreses de la demarcació de la Cambra de Barcelona, ja que considera que el que ajuda al teixit socioempresarial en general també impulsa el sector de la fusta en particular, que abasteix des de l’arbre en peu fins tots els seus productes finals acabats.

El GREMI FUSTA I MOBLE dona el seu recolzament a en Joaquim Feixas, desitja els millor resultats a la seva candidatura, que ofereix tres línies de contacte directe amb el candidat:

1. quim@joaquimfeixas.cat
  2. joaquimfeixas.cat