San José

LA COFRARÍA DE MAESTROS CARPINTEROS Y EL GREMI FUSTA I MOBLE CELEBRAN LA FESTIVIDAD DE SANT JOSEP EL 19 DE MARÇ, PATRÓN DEL MUNDO DE LA MADERA.

En la celebració es realitza:

• Un acte religiós resta obert a totes les persones que per motius religiosos o per afinitats històriques o de vincle personal amb els oficis de la fusta i les nostres tradicions, hi poden assistir. La celebració religiosa es completa amb una visita a les dues capelles de la Cofraria a la Catedral de Barcelona, una d’elles a l’interior i l’altre al Claustre.
  • Un acte empresarial on es fa:
    • lliurament de DIPLOMES als agremiats amb 50 i 25 anys d’antiguitat,
    • s’atorgan les BEQUES GREMI FUSTA I MOBLE als guanyadors del concurs als millors projectes de l’assignatura Dissenyant en Fusta de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (UPC).
    • es presentarem les propostes que el Gremi te preparades per l’edició d’enguany de la SETMANA DE LA FUSTA DE CATALUNYA, la convocatòria del Premis Anells de la Fusta i altres projectes per al sector de la Fusta, el Moble i l’Hàbitat de Catalunya.

En la celebración se realiza:

• Un acto religioso abierto a todas las personas que pueden asistir, ya sea por motivos religiosos o por afinidades históricas o de vínculo personal con los oficios de la madera y nuestras tradiciones. La celebración religiosa se completa con una visita a las dos capillas de la Cofrari a la Catedral de Barcelona, una de ellas en el interior y el otro al Claustro.
  • Un acto empresarial donde se hace:
    • Entrega de diplomas a los agremiados con 50 y 25 años de antigüedad.
    • Se otorgan las Becas Gremi Moble i Fusta a los ganadores del concurso a los mejores proyectos de la asignatura Diseñando en Madera, de la Escuela Técnica Superior de Arquitectura de Barcelona (UPC).
    • Se presentan las propuestas que el Gremi tiene preparadas para la edición  de la Setmana de la Fusta de Catalunya, la convocatoria del premio Anells de la Fusta y otros proyectos para el sector de la madera, el mueble y el hábitat de Cataluña.