LIGNOMAD 18

LIGNOMAD 2018

El día 21 de Junio de 2018 tendrá lugar en la Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) - UPC, en la Avenida Dr. Marañón, 44-50, la Jornada sobre Construcción con Madera y otros Materiales, LIGNOMAD18. El acontecimiento pretende abordar aspectos técnicos y constructivos en relación a la madera.

Contará con la participación de destacados investigadores, arquitectos, ingenieros, constructores, fabricantes y otros profesionales que compartirán su visión y experiencia sobre el uso de estos materiales en el sector de la construcción.

CHARLAS TÉCNICAS

NETWORKING EMPRESAS

WORKSHOP ESTUDIANTES

Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB) - UPC

Av. Dr. Marañón, 44-50, 08028 Barcelona

10 a 11:20

Xerrades tècniques amb:

Emili Hormias "Construcció amb fusta contralaminada.Casos pràctics."

Victor Rubio "Les patologies xilòfagues de sempre en les noves construccions de fusta"

Sergi Sebastia "Fusta de proximitat, valor afegit"

Paco Cano " El sector forestal català o com ser coherents en l'ús constructiu de la fusta a Catalunya"

Pausa cafè

Taula rodona de preguntes i respostes als convidats.

Presentacions comercials

12:35 a 14

NETWORKING EMPRESA-EMPRESA

WORKSHOP ESTUDIANTS-EMPRESA

Busques nous Clients?
Vols donar a conèixer la teva empresa, projectes o a tu mateix?
Cerques nous projectes, nous col·laboradors, innovació dins del món de la fusta?
ARA ES EL TEU MOMENT per connectar amb els millors professionals del sector. Vine al proper Lignomad 2018, Jornada de construcció en fusta adreçat tant a professionals de la fusta, fabricants, proveïdors, prescriptors com arquitectes, enginyers, estudiants, decoradors, dissenyadors, agents i professionals vinculats a la cadena de valor del sector de la fusta i l'hàbitat de tot Catalunya.
Amb aquesta trobada fomentem el coneixement, la cooperació i els contactes per dinamitzar el sector de la Fusta.

14 a 15:30

Dinar pica-pica.