Fepime Catalunya constitueix la nova junta directiva amb representants de tots els sectors i territoris

La patronal de la micro, petita i mitjana empresa de Catalunya, liderada per Maria Helena de Felipe a la presidència, compta amb una Junta Directiva formada per 18 socis territorials i 19 socis sectorials on estan representants tots els territoris i sectors empresarials de Catalunya.

Els membres que conformen la nova junta són:

1. Beatriz Fernández-Tubau, Vicepresidenta Associació Catalana d’Empresàries i Executives
  2. Maria Rosa Fiol Fernández, Vicepresidenta de l’Associació Empresarial de l’Hospitalet i Baix Llobreat (AEBALL)
  3. Antoni de Ribera Rafart, President Consell d’Empreses Distrubuidores d’Alimentació de Catalunya (CEDAC)
  4. José Angel Abancéns Casorrán, President Associació Empresarial de Publicitat
  5. Juan Canals Oliva, President Agrupación Española de Género de Punto
  6. Eudald Castells Martí, President Unió Intersectorial del Ripollès (UIER)
  7. Joan Moretó Reventós, President Agrupació d’Industrials del Baix Vallès (AIBV)
  8. Baudilio Ros Prat, President Institut Agrícola Català Sant Isidre
  9. Roser Moré Roy, Presidenta Federació d’Associacions i Gremis Empresarials del Maresme (FAGEM)
  10. Maria Rosa Eritja Casadellà, Presidenta Federació Provincial d’Empresaris de Comerç de Lleida (FECOM)
  11. Dani Casanovas Torrents, Vocal Junta Directiva Associació Independent de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)
  12. Fernando Sebastià Prades, Vicepresident Associació d’Empresaris de les Comarques de l’Ebre (AECE)
  13. Celso Besolí Capdevila, President Federació Catalana de Tallers de Reparació d’Automòbils (FECATRA)
  14. Antoni Abad Pous, President CECOT
  15. Josep Figols Escarré, President Associació Comarcal d’Empresaris del Berguedà (ACEB)
  16. Ernest Plana Larrousse, President Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG)
  17. Jesús Ausín Ausin, Vocal Junta Directiva Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG)
  18. Joan Casadevall Canals, Vocal Junta Directiva Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG)
  19. Joan Vilalta Boix, Vocal Junta Directiva Federació d’Organitzacions Empresarials de Girona (FOEG)
  20. Joan Díaz José, President Unió Empresarial Intersectorial (UEI)
  21. Josep Antoni Belmonte Marín, President Confederació Empresarial de la Província de Tarragona (CEPTA)
  22. Ignacio Eugenio Puig Donet, Secretari General Confederació Empresarial de la Província de Tarragona (CEPTA)
  23. Andreu Maria Basseda Tous, Vicepresident Confederació Empresarial de la Província de Tarragona (CEPTA)
  24. Jaume Batista Llamas, Vocal Comitè Executiu Confederació Empresarial de la Província de Tarragona (CEPTA)
  25. Blai Costa Creus, President Consell Intersectorial d’Empresaris de Sabadell i Comarca (CIESC)
  26. Mariano Domingo Baltà, Director General Unió Patronal Metal·lúrgica (UPM)
  27. Josep Maria Gardeñas Solans, President Confederació d’Organitzacions Empresarials de Lleida (COELL)
  28. Marta Cervós Cortina, Vicepresidenta 3ª Confederació d’Organitzacions Empresarials de Lleida (COELL)
  29. Jaume Obiols Bonet, Vicepresident 1r Confederació d’Organitzacions Empresarials de Lleida (COELL)
  30. Concepció Montmany Cornellas, Vocal Junta Directiva Sector Fusta Catalunya
  31. Juan Antonio SanFeliu Cortés, Membre Comitè Executiu Confederació de la Indústria Textil -Texfor
  32. Blai Paco Sánchez , President Unió Empresarial de l’Anoia (UEA)
  33. Joan Granados Duran, Membre Junta Rectora Gremi d’Hotels de Barcelona
  34. Martí Sistané Planella, President Federació Empresarial del Gran Penedès
  35. Alfons Vilà Recolons, President Confederació Empresarial de Barcelona
  36. Josep Roca Casas, Vocal Comitè Executiu Consell Empresarial d’Osona
  37. Jose María Martí Escursell, Vicepresident Federació Empresarial Catalana d’Autortransport de Viatgers (FECAV)

“El mèrit d’aquesta candidatura és el gran consens i recolzament entre les organitzacions. Malgrat integrar tipologies d’empreses molt diferents a tot el territori, dins de Fepime Catalunya tots treballem a nivell empresarial i econòmic per millorar les pimes catalanes”, assegura la presidenta Maria Helena de Felipe, que també ha volgut agrair el suport del 92% de l’assemblea a la seva candidatura a la presidència.

Per llegir tota la informació d'aquest article entreu aquí

ANUNCIA'T
Totes les Noticies