El Gremi reforça la seva aposta per la comunicació

gremifusters

El Gremi de Fusters de Barcelona enceta una nova etapa en l’àmbit comunicatiu amb la creació d’una pàgina de Facebook i la reobertura del compte que ja tenia a Twitter. Aquestes dues accions a les xarxes socials s’uneixen a la consolidació de la pàgina web, que incrementarà la periodicitat de publicació de continguts propis i ampliarà la cobertura d’informacions relacionades amb el sector de la fusta en general.

L’objectiu d’aquesta nova política és facilitar un vincle més directe entre el Gremi i els seus associats i, alhora, projectar portes enfora totes les accions i activitats que es desenvolupen des de l’entitat. Bona part d’aquests nous serveis comunicatius s’han externalitzat a l’assessoria de comunicació Hydra Media, amb una dilatada experiència en el seu camp.

Precisament, l’empresa ha estat una de les impulsores de la renovació de l’emblemàtic setmanari L’Eco de Sitges. Una representació del Gremi de Fusters va assistir a l’acte de presentació de la nova etapa d’aquest diari centenari. L’esdeveniment va reunir figures relacionades amb el món de la comunicació i càrrecs institucionals com Felip Puig, conseller d’Empresa i Ocupació de la Generalitat.