Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa

Vendre per primera vegada a un nou país. Implementar tecnologies avançades. Capgirar el teu model de negoci i adaptar-lo a les noves tendències del consumidor. Descobrir les millors eines de finançament per a tu.

Aquests són els Cupons ACCIÓ a la competitivitat de l’empresa, uns cupons de descompte econòmic directe que pots bescanviar per un servei expert en internacionalització, innovació, noves tecnologies, finançament o estratègia, a través de l’assessorament expert dels proveïdors acreditats per ACCIÓ.

La convocatòria 2020 dels Cupons ja està oberta. Afanya’t i sol·licita el teu cupó!

Resum dels cupons:

Per qualsevol dubte podeu trucar al 93.877.13.31 o enviar un correu electrònic a ajuts@gremifustaimoble.cat.