Colòmbia promociona les seves potencialitats davant els empresaris catalans

gremifusters3El Gremi de Fusters de Barcelona ha estat convidat, el proper dimarts 17 de juny, a una jornada sobre les potencialitats de Colòmbia com a país emergent. El simposi, titulat Colombia: ¿por qué Medellín?, parteix de la distinció que va rebre l’any passat la capital colombiana, que va ser distingida com la ciutat més innovadora del món pel diari nord-americà The Wall Street Journal, l’empresa de serveis financers CitiGroup i el grup de recerca Urban Land Institute.

En aquest sentit, els promotors de l’acte presenten Medellín com un destí propici per a l’arribada de capital estranger. Al seu entendre, un d’aquests factors és el districte d’innovació MedellInnovation, únic a tot el país, on s’està consolidant un ecosistema de progrés òptim per al desenvolupament de noves tecnologies. L’objectiu principal és donar a conèixer als empresaris catalans les bones perspectives de la principal ciutat colombiana en sectors com les TIC, l’energia o la salut.

La jornada està organitzada conjuntament per l’Agencia de Cooperación e Inversión de Medellín i la Cámara de Comercio Colombo Catalana. A més, també compta amb la col·laboració de diverses institucions catalanes. Els interessats en inscriure-s’hi han de confirmar l’assistència trucant al 628 50 99 62 o enviant un correu electrònic a barcelona@colombocatalana.com.