Buscador d’ajuts empresarials dels municipis catalans per pal·liar l’impacte de la COVID

La Diputació de Barcelona disposa d'un Cercador d’Informació i Documentació Oficial (CIDO) on es poden consultar la gran majoria de subvencions, ajuts i/o incentius dels diferents Ajuntaments de Catalunya amb la finalitat de fer front a l'impacte derivat de la crisi generada per la Covid-19.

La pàgina té diferents filtres per delimitar la cerca per institució, per exemple, estat de vigència, data de publicació, etc.
També disposa, a la part superior d'un buscador per paraula clau; en aquest cas, es pot buscar també pel concepte “covid”.
En el següent enllaç podràs accedir al cercador de la Diputació de Barcelona.

CERCADOR D'INFORMACIÓ I DOCUMENTACIÓ OFICIAL (CIDO)