Nou seminari online sobre la Transició digital cap a la FUSTERIA 4.0

10 feb 2021 | Noticias

Has sentit parlar de la FUSTERIA 4.0? descobreix de què es tracta i com pot ajudar al teu negoci

El sector de la fusta està experimentant una revolució. Gràcies a Internet i a la innovació en el sector, està passant de ser un ofici artesà a un negoci altament mecanitzat. Ja podem parlar d'una Fusteria 4.0.

En aquest seminari, dos líders de la transformació digital en el sector de la Fusta a Espanya, Tecnocim i Madera Sostenible, fan un repàs sobre com les empreses de fusteria poden afrontar amb èxit el nou paradigma: “La digitalització és una realitat sense marxa enrere, i és important que el sector descobreixi com podem afrontar aquest canvi”, afirma Héctor Soler, gerent de TECNOCIM.

Veure seminari “transición digital hacia la Carpinteria 4.0”

En aquest seminari podràs descobrir les eines més efectives per a digitalitzar la teva fusteria i fer d'ella el negoci que aquest mercat necessita: TopSolid’Wood, Variantic i RPS són les peces que Tecnocim ens proposa per a evolucionar les empreses del sector de la fusta cap a la Fusteria 4.0.

Estar més a prop del client Variantic és una eina tecnològica que ajuda tant a les grans empreses com a les petites fusteries a tenir una presència realment significativa a Internet. Es tracta d'un configurador en línia, que apropa la indústria al client final.

Connectar de manera eficaç la venda amb la producció TopSolid’Wood, un programa de CAD/CAM que ha estat desenvolupat especialment per a respondre a les necessitats de la indústria de la fusta, ens permet dur a terme tot tipus de projectes concebuts per a ser fabricats, des dels més senzills fins als de major complexitat. A demés, TopSolid’Wood ens permet connectar la venda amb la producció, automatitzant tot el procés. Una inversió rendible des del primer moment.

Organitzar la teva fusteria Amb les dues eines anteriors veiem com digitalitzar l'empresa podent rebre comandes gràcies a la nostra presència a Internet i automatitzant la generació de documentació tècnica. Ara toca digitalitzar la gestió i el control de l'empresa. Per a això, comptem amb RPS, una solució ERP enfocada a la indústria que Tecnocim aplica al sector de la fusta:

“Vàrem veure que en el sector de la fusta existien solucions parcials enfocades a resoldre determinades illes de l'empresa (administració, gestió d'estocs, gestió de projectes, etc) però no existia cap solució global i connectada amb disseny i fabricació -explica el gerent de TECNOCIM-. És per això que decidim comercialitzar una solució ERP enfocada a la indústria i crear un vertical exclusiu per al sector de la fusta”.

Utilitza el BIG DATA

“Quanta més informació tinguem en el sistema més podrem automatitzar el procés de decisions”, conclou Héctor Soler.

Quins mobles tenen més sortida?, Quins dies/hores el client ens compra més? Quins productes tenen millors marges? Quines incidències tenim amb més freqüència en planta? Quin és el nostre temps mitjà de producció o de lliurament? Què passa si volem prioritzar un projecte? Quins projectes es veuran afectats? Quan els podrem lliurar?…

“L'important és tenir clar l'objectiu final i posar-nos fites per a, pas a pas, acabar aconseguint-lo. El mercat ens empeny cap a aquesta transformació digital i no podem ni hem de renunciar a ella”.

Si ets un empresari del sector de la fusta no et pots perdre aquest seminari, Entra en el següent enllaç i connecta amb el futur: el nostre sector s'ho mereix.

Veure seminari “transición digital hacia la Carpinteria 4.0”