La comissió encarregada de revisar les sol·licituds de carnet d'artesà i artesana es reuneix al Gremi

22 ene 2021 | Noticias

El passat dia 19 de gener s'ha reunit a la seu del Gremi Fusta i Moble la comissió encarregada de revisar les sol·licituds d'acreditacions de carnet d'artesà i artesana que es presenten al Consorci de Comerç, Artesania i Moda del Departament d'Empresa i Coneixement. Per part del Gremi Fusta i Moble són els càrrecs de la Molt Honorable Confraria de Mestres Fusters els encarregat de revisar les peticions i determinar si compleixen amb els requisits per obtenir aquesta acreditació.

La comissió està formada pels molts Il·lustres Srs. Pere Cièrcoles, Segon Prohom, Alfons Solé, Receptor, i Joan Vallvé, Primer Prohom.

Amb aquesta activitat el Gremi i la Confraria comparteixen el compromís de vetllar pels oficis del sector i en concret per la promoció de la qualitat de l’artesanía en fusta i la bona práctica dels artesans i artesanes que s’hi dediquen.

Recordem que el carnet d’artesà/ana és una acreditació voluntària, expedida per la Generalitat de Catalunya, que pot sol·licitar qualsevol persona física que desenvolupa la seva producció artesanalment, com a reconeixement del domini tècnic, de qualitat i disseny d’un o més oficis.