Evolució tecnològica i relleu generacional

25 mar 2021 | Noticias

Article de Josep Tutusaus i Núria Navarro, de Josep’s Mobiliari S.L

El desenvolupament tecnològic i el caràcter humà de l’empresa són les claus per tenir continuïtat en el temps. Des de 1983, l’empresa Josep’s Mobiliari SL segueix creixent i adaptant-se als nous mercats; començant amb l’ofici de fuster i adquirint les primeres màquines convencionals, fins a l’actualitat, assentant un equip de fusters professionals, implantant els controls numèrics d’última generació governats des d’una nova oficina tècnica, i plantejant un projecte de relleu generacional per continuar donant servei als clients.

Tenim vocació de servei, i per això estem especialitzats en realitzar projectes a mida. Els nostres clients són des d’agències de publicitat, arquitectes, dissenyadors de productes, fins a fabricants mateixos també vinculats al món de la fusta. El nostre rol sempre és el mateix: escoltar, assessorar, proposar i fabricar sempre sota l’acord i supervisió del client.

Aquesta manera de treballar ens genera l’oportunitat de participar en projectes molt diferents entre ells i un aprenentatge personal sempre constant. Com diuen els entesos en educació, learning by doing. I així es genera el valor afegit més important de l’empresa: el know how i l’experiència que anem acumulant per poder-la aplicar a les demandes dels nostres clients.

L’estratègia empresarial passa per seguir invertint en I+D; ampliar el mercat nacional i internacional en els diferents segments en què hi és present com el de la publicitat en el punt de venda, mobiliari per col·lectivitats (hotels, educació, centres comercials, oficines, concessionaris, ...); i servei de mecanitzats a mida sobre qualsevol suport de fusta, fenòlic o “Solid Surface”.

Un altre punt important dels darrers anys ha sigut l’ampliació de les infraestructures, passant de 2000m2 a 4000m2, que juntament amb la tecnificació i la incorporació d’un equip jove, evidencien el pas cap a una producció més industrial però sense oblidar els nostres orígens: seguim sent una empresa familiar forta, treballadora i humil.

Ara només ens falta acabar de tancar un dels projectes personals més importants de l’empresa: consolidar i seguir amb el traspàs de competències a la nova generació. i seguir empenyent amb tanta il·lusió, persistència i coratge com fins ara.

Descarregar Anuari 2021